HTML

Ifj. gourmand

Egy ifjú gourmand jókat eszik, iszik, és mindenről leírja a véleményét. Közben pedig szeretne igazi ínyenccé válni.

Utolsó kommentek

Az Olasz Kultúrintézet kávézója - villámkritika

2011.03.14. 13:48 HuPiedone

Az új villámkritika típusú bejegyzéseknek két előnye van: én kevés időt töltök a megírásukkal (próbálok mindent a lehető legrövidebben leírni), ti pedig kevés időt töltötök az elolvasásukkal. Mindeközben azért remélem e lájkolásos világunkban fontos lényeg kiderül belőlük: azaz, hogy ajánlom-e az adott helyet, vagy nem.

Ezt ajánlom. Az Olasz kultúrintézet egy leválasztott lépcsőjén (!!!) helyet kapott kávézó egyedülálló hangulattal és jóféle olasz betermelnivalókkal várja vendégeit. Szieszta idején is.

Olasz Kultúrintézet kávézója
1088 Budapest, Bródy Sándor u. 8.
1/483-2040 (ez a kultúrintézeté)
iicbelgrado.esteri.it (szintén)

Látogatás ideje: 2011. március

Akkor röviden: hangulat remek (bár az olaszosan laza megoldásokat egy német kultúrintézet kávézójában nem nézném el), választék szintén. Óriási hiba, hogy ottjártamkor panna cotta mégsem volt (pedig de szeretem!), helyette egy meglehetősen gyenge karamellás tortát kaptam.

Ebédelnivaló azért akadt, a házi ciabattában kínált prosciutto-s szendvics kitűnő, bár kétszer ennyi (azaz kettő) szelet sonka elférne benne a sok zöld és mozarella mellé.

A bolognai ragu minden ellenkező híresztelés ellenére itt vega kaja, hús ugyanis mutatóba jár bele. Értem, tészta (jelen esetben ez egy finom gnocchi volt), de akkor is.

Az árak nagyon barátságosak, szinte az "ebéd ezer alatt" kategória. Az említett szendvics pl. 690Ft volt.

Kávét a kései időre való tekintettel nem ittam, de ha abból nem tökéleteset szolgának fel, akkor szégyelljék magukat.

Mindent összevetve: hármas fölé-fölé, pozitív kilátással (tudjuk, mint a hitelminősítőknél: ez szinte négy). Egy jó panna cottával a felejthető karamellás süti helyett sikerült volna bőven belecsúszni a négyesbe.

Ajánlom!

szerintem: (3/5)
szerintetek: (4/5)

4 komment

Címkék: kritika kávézó villámkritika olasz kultúrintézet kávézója

A bejegyzés trackback címe:

https://ifjgourmand.blog.hu/api/trackback/id/tr262737984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tytyke 2011.03.15. 09:18:47

Enni még nem ettem ott, én viszont ittam a kávéjukból :)

tytyke 2011.03.16. 22:38:44

Jó! :) Hosszabb válasz: Nem vagyok nagy kávéista, de nekem ízlett a kapucsínójuk.
süti beállítások módosítása